Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 13 November 2013

Fattah Amin, Risteena Munim dalam PISA !

Fattah Amin, Risteena Munim dalam PISA !

Fattah Amin, Risteena Munim dalam PISA ! | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang dah tengok drama Playboy Itu Suami Aku mesti akan faham apa yang Eraz nak maksudkan dalam entri ni.. Kadang-kadang itu, kalau jalan cerita satu-satu cerita tu macam OK, tapi dilakonkan pula orang pelakon-pelakon yang tak OK, memang akan merosakkan keseluruhan drama tu.. Setuju ke tak dengan pendapat Eraz..

Siapa yang dah drama Playboy Itu Suami Aku mesti dah tahu tahap lakonan pelakon utamanya iaitu Fattah Amin dan Risteena Munim.. Full stop.. Hanya pendapat peribadi.. Teringat pada kata-kata Zara Zya, heroin drama Love Yuo Mr. Arrogant di satu akhbar baru-baru ini.. Nanti Eraz share kan.. Insyaallah..

12 comments:

  1. kena seiring baru boleh jadi....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Wah! Nekad tu.. Eraz pun tak tengok pun semalam..

      Delete
  3. tgok skali ja.. tu pun dah macam *&^%$#@ .. wondering sapa yang select actor & actress nie... siap tanya siapakan mereka2 tersebut !!! ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.