Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 24 November 2013

Sebungkus pun habis ni ..

Assalamualaikum w.b.t.. Gula lembut, Jelly Candies atau Beldo Kering.. Antara tiga-tiga tu, mana satu yang korang biasa guna? Benda ni, kalau layan, sebungkus pun habis ni.. Dah la manis, boleh kena kencing manis ni.. Haha.. Korang tahu ke mana datang perkataan Beldo Kering?

#Santai malam..

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. alahai bro.. beldo kering... tergelak aku ngan adik bila baca tu haa... sempoi

    ReplyDelete
  2. hehehehe...akak pun tak tau nak panggil apa..

    ReplyDelete
  3. haha..best ni..biasa panggil agar gula..hehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Memang sedap.. Lupa nak beli lagi tadi..

      Delete
  5. biasa sebut jelly kering jer....

    ReplyDelete
  6. agar2 gula nie sedap buat sendiri....buat agar2 pastu potong kecik2 lps tu jemur ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah buat sendiri.. Tahu makan je.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.