Tuesday 19 November 2013

Kenapa la sibuk sangat !

Assalamualaikum w.b.t.. Seriusnya seminggu dua ni memang Eraz sibuk sangat sangat sangat samada kat office ataupun rumah.. Esok lusa ada audit.. Bertungkus lumus prepare dokumen nak bagi lengkap.. Sampaikan terpaksa bawa balik sebahagian ke rumah untuk siapkan..

Ikutkan hati, memang akan stay sampai malam kat office.. Tapi disebabkan dah kahwin, ada isteri dan Zara yang comel tu, memang kena balik la.. Risau juga diaorg duk kat rumah tanpa suami dan papa ni.. Hehe.. Kalau bujang-bujang dulu, boleh la balik malam-malam ke, hari cuti kerja ke kan..

Kebetulan pula hari ni hujan plus dah masuk cuti sekolah.. Mula la Kelantan 'dihujani' dengan hujan nak masuk musim tengkujuh dan 'dihujani' kereta-kereta perantauan yang bertugas sebagai guru di luar Kelantan.. Banyak tempat jammed la sikit berbanding biasa..

#Malam ni rasa macam nak dinner dengan Pizza Cheesy Bites Trio.. Macamana isteriku?

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. akak dah rasa pizza tu...memang serius sedap...banyak flavour kat finger pizza tu...

    ReplyDelete
  2. wah untung la wife dengan anak ada suamai dan ayah yg prihatin..alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  3. tak pernah lagi makan pizza..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.