Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 1 November 2013

Kes Dera di Taman Melati

Kes Dera di Taman Melati | Assalamualaikum w.b.t.. Masa berehat-rehat lepas majlis pertunangan adik ipar tadi, buka Facebook.. Sekali ada seorang kawan beritahu ada kes terbaru dalam Buletin Utama tentang kes dera kanak-kanak kat Taman Melati.. Isk isk isk.. Kesian kat budak kecik tu.. Kenapa la tak buat kerja dengan ikhlas.. Sedih betul dengar kes-kes macam ni..

Katanya, bapa budak tu yang perasan melalui rakaman video..  Nasib baik jugak la kan.. Kalau tak? Eraz tak tengok Buletin Utama tadi sebab penat.. So lepas solat Maghrib, rehat.. Tunggu paper esok je la...

#Kalau ada silap info tentang berita ni, beritahu Eraz di komen..

14 comments:

  1. ohhh...tertidur lak tadi....kat Melaka hujan lebat...tu yang tak tengok....astro tak boleh time hujan lebat...

    ReplyDelete
  2. Huhu..berite cmnila xsedap dgr...kesian kt anak kecil tu..:(

    ReplyDelete
  3. Manusia.. Susah nak percaya skrg. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan senang nak jumpa orang yang dipercayai..

      Delete
  4. tu yg buat aku masih tercari2 pengasuh ni..rasa risau tu masih menebal

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Tak faham betul dengan manusia macamtu..

      Delete
  6. terkejut masa baca berita tu. kejam sangat

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.