Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 9 November 2013

Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014

Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014

Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Pasti punyalah ramai yang menunggu keputusan pertukaran guru (e-GTukar) untuk sesi persekolah Januari 2014.. Kenapa Eraz buat entri ni? Sebabnya baru semalam ada berbual dengan seorang kawan pasal ni.. Rasanya isu ni memang sentiasa akan ada.. Sebabnya, jika tak berjaya untuk sesi sebelumnya, contohnya Sesi Jun 2013, akan pasti punyalah akan apply semula untuk sesi Januari 2014 kan..

Ini sedikit maklumat yang Eraz boleh kongsikan bersama dengan kawan-kawan yang memerlukan.. 

Tarikh Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014 Secara Online

Tarikh Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014 dijangka akan dibuka pada minggu kedua bulan November 2013.. Maksudnya tak lama dah tu.. Tapi, apa yang Eraz baca, tarikh rasmi bagi Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014 masih belum diumumkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM).. Jadi insyaallah, kalau dapat info yang tepat, Eraz akan cuba kongsikan..

Cara Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Januari 2014

Untuk membuat semakan keputusan, korang boleh klik http://apps.moe.gov.my/epgo/

Menarik ni.. Ini statistik pemohonan pertukaran puru (e-GTukar) Sesi Januari 2014

SEKOLAH MENENGAH
Statistik Pemohonan Pertukaran Guru Egtukar Sesi Januari 2014  Sumber: Semakan Keputusan Egtukar Sesi Januari 2014 Online | melvister.com

SEKOLAH RENDAH
Statistik Pemohonan Pertukaran Guru Egtukar Sesi Januari 2014  Sumber: Semakan Keputusan Egtukar Sesi Januari 2014 Online | melvister.com

Apa-apa pun, kepada semua guru yang memohon, good luck ya.. Insyaallah akan sampai giliran korang..

Maklumat ini dikreditkan kepada http://www.melvister.com

10 comments:

  1. Replies
    1. Permohonan keluar lebih ramai dari yang masuk..

      Delete
  2. buat masa ini saya nak kekal di sekolah yang sama.. :p

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Pasti ada orang yang memerlukan.. :)

      Delete
  4. ramai jugak guru yang memohon tukar dari Malaysia Timur yea....

    ReplyDelete
  5. Permohonan pindah ni takkan berlaku jika pengambilan telah mengambil kira keperluan guru tersebut dari awal.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.