Monday 11 November 2013

Playboy Itu Suami Aku Episode 1 | 2 | 3 | 4

Playboy Itu Suami Aku Episode 1 | 2 | 3 | 4

Playboy Itu Suami Aku Episode 1 | 2 | 3 | 4Assalamualaikum w.b.t.. Selepas drama Love You Mr. Arrogant tamat, penggantinya ialah drama Playboy Itu Suami Aku.. Tak pasti la samada akan menjadi fenomena atau tidak.. Hari ni bermula dengan episod 1.. Siapa yang dah baca novel Playboy Itu Suami Aku mesti dah tahu jalan cerita..

Drama Playboy Itu Suami Aku ni dilakonkan oleh Fattah AminNur Risteena dan Chacha Maembong.. Di sini Eraz boleh beri serba sedikit sinopsis drama Playboy Itu Suami Aku untuk episode 1, 2, 3 dan 4..

Playboy Itu Suami Aku Episode 1 - Ketika Afina sedang menunggu bas, sebuah kerta mewah telah melintas di hadapannya dengan laju dan melanggar lopak air di tepi jalan. Akibatnya air itu terpercik kepada Afina.. Siapa yang memandu kereta mewah tu? Tengok tengok dulu Episod 1 nya..

Playboy Itu Suami Aku Episode 2 - Syaf dan Kak Faz adalah pekerja di Cina Florist.. Mereka berdua sangat baik dengan Afina.. Syaf sebaya dengan Afina dan mereka mula rapat sejak tinggal bersama di asrama..

Playboy Itu Suami Aku Episode 3 - Rahim memarahi Fisya tetapi Fisya pula menuduh Afina sengaja mereka-reka cerita.. Fisya mendakwa dia tidak pulang semalaman kerana tidur di rumah rakan perempuannya..

Playboy Itu Suami Aku Episode 4 - Afina sangat takut kalau-kalau Arian ternampak dia kerana itu dia asyik bertanya bila mereka boleh pulang.. Puan Sri pula sangat cerewet dan selepas dia bersembang dengan Adrian, dia menuju ke arah Syaf dengan Afina.. 

#Selamat menonton..

9 comments:

  1. Lia xprnh pon layan drama kat slot akasia.. tpi harini tetibe rase nk layan. LYMA pon lia xlayan. ahahah

    ReplyDelete
  2. cepatnya update citer nie....

    ReplyDelete
  3. Teringin nk tau pe sbnrnye rahsia king sampai die jd pluboy...lmbt le letih mnunggu nye

    ReplyDelete
  4. X sbo nk tau pe rhsia king sampai jd plyboy.....tp lmbt tul la sesape dh bc novel tu blh cite x sbb pe cm makin mnarik

    ReplyDelete
  5. Teringin nk tau pe sbnrnye rahsia king sampai die jd pluboy...lmbt le letih mnunggu nye

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.