Saturday 6 July 2013

Bukan Cinta Monyet Lakonan Risteena Munim, Pelakon Drama Playboy Itu Suami Aku

Bukan Cinta Monyet Lakonan Risteena Munim  Pelakon Drama Playboy Itu Suami Aku | Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba tertengok drama Bukan Cinta Monyet dalam slot Cerekarama TV3 malam ni.. Tak sure la best ke tak.. Eraz tengok bila dah ditengah-tengah jalan.. So, cuba la cari sinopsis drama Bukan Cinta Monyet ni.. Ramai pelakon yang dikenali kecuali heroin.. Siapa heroin yang pegang watak Hana dalam drama ni? Pelakon baru kot.. Namanya Risteena Munim..

Sinopsis :

Kamal Ilham hadir dalam hidup Nurul Suhana dan uminya demi sebuah rahsia yang Kamal Ilham saja yang tahu.. Kamal Ilham adalah anak angkat Umi.. 8 tahun berlalu dan telah memisahkan Kamal dan Nurul Suhana apabila Kamal Ilham melanjutkan pelajaran.. Sekembalinya Kamal Ilham ke tanah air, membuatkan hati Nurul Suhana berbunga cinta bila melihat Kamal Ilham.. Suhana yakin cintanya bukan cinta monyet..

Kehadiran Annetalia telah merobek hati Nurul Suhana yang menaruh hati pada Kamal Ilham.. Kamal Ilham yakin hubungannya dengan Nurul hanya sebagai abang dan adik.. Kamal telah mengejutkan Nurul dari lena yang indah dengan bertunang dengan Annetalia.. Kecewa dengan pertunangan itu, Nurul Suhana menjauhkan diri.. Mendung tidak selamanya sepi..

Kehadiran Alvin telah menceriakan hati Nurul Suhana.. Hubungan intim mereka telah menimbulkan perasaan cemburu dalam hati Kamal Ilham..Kamal Ilham mula sangsi dengan hatinya sendiri..

Sedang cuba layan drama Bukan Cinta Monyet ni sampai ke hujung.. Tapi dah back-up dengan rekod awal-awal.. Mana la tahu tertidur.. Rasa dah nak demam..

12 comments:

  1. hahaah.. sy tgk 5 minit je tadi pastu layan games.. hahaha..xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tengok dah sekerat jalan malam tu..

      Delete
  2. Hero2nya..zain saidin dgn fahrin ahmad..2,2 sya minat..tu tgk smpai abes tu..hehe..:D

    ReplyDelete
  3. Suka citer nie, dapat gambarkan kenangan zaman sekolah dulu, minat dgn aktor Fahrin Ahmad...ending yg menarik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisah cinta zaman sekolah ya kak.. Hehe...

      Delete
  4. Suka citer nie, dapat gambarkan kenangan zaman sekolah dulu, minat dgn aktor Fahrin Ahmad...ending yg menarik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisah cinta zaman sekolah ya kak.. Hehe...

      Delete
  5. Replies
    1. boleh la layan time malam-malam.. Hehe..

      Delete
  6. lupa nak tgk citer tu . haha :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.