Monday 18 November 2013

Faizul, Juara AF 2013 !

Faizul, Juara AF 2013 !

Faizul, Juara AF 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Tamat sudah musim AF 2013 kali ni melalui Konsert Akhir AF 2013 tadi.. Akan ada ke AF 2014? Errrmmmm.. In case la kata tiada sekarang, lepas-lepas ni mesti ada.. Juara dan Naib Juara untuk AF 2013 iaitu Faizul dan Azhael, ok la.. Tempat ke-3, Amira kan.. Errrmmmm.. Tempat ke-4 pula, Indah.. Errmmmm.. Pada pendapat Eraz, Indah sepatutnya berada di Top3 kerana bakat dan persembahannya malam ni.. Tapi rezeki di tangan Amira..

Tempat ke-5 ialah Nabila.. Siapa yang perasan, Nabila seakan-akan happy.. Rezeki dia kan.. Lagi pun dia perform ok ape.. Tambah-tambah lagu Dayang tu.. Seandainya Masih Ada Cinta.. Macam tak percaya je Nabila boleh perform sebaik tu kan.. Tempat ke-6 ialah Aisyah.. Ini juga satu kedudukan mengejutkan.. Apa-apa, ini hanyalah di AF.. Top3 pun tak semestinya akan berjaya.. Bergantung kepada usaha dan semangat mereka serta rezeki.. Wassalam..

#Perasan tak yang Edri ada menyatakan pada Indah yang dia ingin bekerjasama dengan Indah.. Nampak gayanya, kalau Indah dapat lagu dari Edry or KRU, tak mustahil nama Indah akan naik..

#Siapa perasan yang Top3 AF 2013 ni ialah peserta yang masuk semula.. Azhael masuk semula melalui AFMASUK.. Faizul dan Amira masuk ke Top 12 melalui WILDCARD..

#Dah penat main tweet dan Retweet, baru update entri ni.. Nak tahu apa yang di tweet? Jom follow tweeter Eraz di @erazfadli 

18 comments:

  1. Alhamdulillah. Tu rezeki dorang kan? Dah bermula dah perjuangan mereka. Semoga mereka antara orang yang mengharumkan nama Malaysia. Aamiin

    ReplyDelete
  2. fuhh , first time ni ank kelahirn tawau menang , akhirnyaaa ... memg dorg-2 yg top 3 ad rezeki klu di tgok balik kn ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Rezeki memang tertulis untuk mereka..

      Delete
  3. x pernah tgk pun AF ni, tapi kira oklah laki menangkan haha

    Jom Terjah : Bunuh Filem Melayu!

    ReplyDelete
  4. Tahniah Faizul...u memang the best...tapi aku harapkan Indah tempat kedua...walauapapun Indah memang mempunyai vokal yang indah.

    ReplyDelete
  5. tahniah semoga menjadi artis yg berkualiti nanti

    ReplyDelete
  6. tahniah....slow sikit AF kali ini...hadiah pun sikit....

    ReplyDelete
  7. Tahniah ..sekali lagi AF melahirkan juara yang jujur dan ikhlas dalam smua perjuangannya..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.