Saturday 30 November 2013

bro Ben Ashaari, Happy Birthday !!

Assalamualaikum w.b.t.. Happy Birthday bro.. Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur hendak.. Itu ayat standard wish birthday kan.. Apa-apa pun, mari kita doakan semoga Ben guna berjaya dalam program The Influencer – Program Realiti Buat Top Blogger Malaysia.. Dan selamat menimang cahaya mata keduanya nanti..

Pernah berjumpa sekali dengan Ben masa dia balik kampung.. Masa tu kami berjumpa di KB MALL bersama dengan dua blogger yang lain.. Rujuk entri INI.. Banyak juga di kongsi pengalaman sepanjang dia bergelar blogger sehinggalah berjaya sekarang.. Selain, menerusi blog Ben juga, banyak juga trafik yang disumbangkan ke blog ni.. Thanx bro sebab support..

Yang pasti, segmen anjurannya juga banyak membantu.. Tanyalah blogger-blogger lain.. Mereka sure setuju.. Apa-apa pun, Happy Birthday sekali and Good Luck!


8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.