Monday 29 October 2012

Lepak Bersama Blogger Ben Ashaari, Syazwan & Wan Zul di KB Mall !

Lepak Bersama Blogger Ben Ashaari, Syazwan & Wan Zul di KB Mall !

Alhamdulillah plan ini berjalan dengan lancar dan seperti yang dijanjikan.. Seawal pagi Eraz ke KB Mall daripada tiada orang sangat di KB Mall sehinggalah penuh orang kat situ.. Eraz pergi juga ke KB Mall pada hari tu walaupun ada majlis pertunangan dan perkahwinan seorang sepupu.. So akhirnya dapat lepak bersama bro Ben Ashaari, Syazwan & Wan Zul di KB Mall.. Seorang lagi yang sepatutnya join sama iaitu bro Jiji tidak dapat hadir sebab ada hal emergency.. Ben Ashaari kebetulan pulang beraya di Kelantan, so inilah peluang terbaik untuk berjumpa..

Semuanya first time jumpa dan yang pasti, semua mesraaaaaaa.. Haha.. Bercerita pengalaman masing-masing sebagai blogger dan yang pasti, bro Ben sempat bercerita pengalaman dia sepanjang menjadi blogger.. Dan yang pasti, memberi tips-tips menarik apa yang perlu untuk menjadi blogger berjaya.. Thanx bro.. Walaupun perjumpaan ni tak ramai blogger yang join, tapi dengan jumlah yang sedikit ini, kami dapat mengenal blog masing-masing dan cara masing-masing.. Blogger ni sememangnya pelbagai backgroud! Bermula daripada perjumpaan ini, kami mula rapat berkongsi cerita.. Cool..

Dibawah gambar yang sempat mereka snap! Gambar Eraz sendiri bersama Ben tak sempat nak snap sebab terpaksa pulang awal sedikit sebab terlibat dengan majlis lain.. InsyaAllah selepas ini, program perjumpaan lain pula akan diatur..

Bermula dengan Wan Zul dan Ben

Syazwan bersama Qhaliff

Eraz? Tiada dalam gambar.. Nampak baju hitam je kat sebelah Syazwan.. ;)


4 comments:

  1. muka abg ben asyik serius jek!teringin nak tgk dia senyum..heheeh...

    ReplyDelete
  2. oo..ada gak baca dlm twet abg ben ritu. tp thn ni xbalik kelantan. xdptla join skali..

    ReplyDelete
  3. wahhh seronok ler dapan menghadap mata blogger otai tu, kongsi lah tip2 yang dia kasi kat kami2 yang tak jumppadia lagi ni. XD

    Jal nak ajak join segmen ni Segmen Aku Dan Mereka

    ReplyDelete
  4. Menarik ... hari ni nak jumpa blogger EQ ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.