Wednesday 11 September 2013

Wan Sakinah Hamil

Wan Sakinah Hamil

Wan Sakinah Hamil | Assalamualaikum w.b.t.. Wan Sakinah Hamil? Wan Sakinah isteri kepada Ashraf Muslim kan.. Eraz tak pernah buat entri tentang Wan Sakinah ni tetapi pernah sekali buat entri tentang Hot Keyword di cari orang ramai pada minggu tu je.. Dalam tu, tak de pun cerita tentang Wan Sakinah ni..

Tiba-tiba search keyword tu masuk ke blog Eraz hari ni.. Mungkin sebab entri berkenaan, search keyword ke masuk secara tak sengaja ke sini.. Bila digoogle, memang dah banyak blog yang buat entri tentang Wan Sakinah Hamil, Wan Sakinah Mengandung dan macam-macam lagi..

Betul ke tak berita tu pun tak tahu.. Biarlah mereka dengan keluarga mereka yang tahu.. Kadang-kadang, berita-berita macam ni tiada kesahihan dan kadang-kadang boleh buat orang sekelilingnya terluka.. Jika betul, tahniah.. Jika tidak, sabar.. Insyaallah..

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.