Friday 13 September 2013

Pengancam Perkahwinan

Pengancam Perkahwinan

Pengancam Perkahwinan | Assalamualaikum w.b.t.. Pengancam Perkahwinan.. Sekali tengok macam Perancangan Perkahwinan kan.. Pengancam Perkahwinan merupakan salah satu drama yang akan disiarkan di Astro Ria dan Astro Maya HD pada 26 September 2013 (Khamis) jam 9.30 malam.. 26 September? Lambat lagi kan.. Tapi itu strategi Astro dalam pengiklanan.. Sama macam drama Destinasi Cinta Sara dan Mama Mama Mia sebelum ni..

Drama Pengancam Perkahwinan ni lakonan Intan Ladyana, Nadiya Nisaa, Kilafairy, Hafizul Kamal, Nazrief Nazri dan Nora Danish.. Arahan Tam dan Shahir rasanya.. Tengok promo di Astro semalam, macam menarik juga.. Mungkin sebab tu Astro promote awal kot.. Sinopsis? Di bawah Eraz taip sikit jalan cerita a.k.a sinopsis..

Melisa dan Ariana merupakan musuh, yang mana satu ketika dulu pernah menjadi kawan baik.. Kisahnya bermula berkembali apabila Melisa sebagai weeding planner terpaksa bergabung dengan Ariana yang mana seorang pengarah daripada sebuah production house untuk merealisasikan perkahwinan Maya.. Oleh kerana perasaan terbuku yang tak terlerai, mereka merancang untuk sabotaj kerja masing-masing tanpa meyedari mereka telah merisikokan pengantin dan perkahwinan tu sendiri.. Selanjutnya? Kena tengok la kot..

Pengancam Perkahwinan.. Mungkin satu tajuk drama yang boleh menarik orang.. Apa-apa pun, ini sebagai info untuk korang semua.. Peace no war..

18 comments:

  1. best info.. hehehehe jom saya jemput awk join GA nie http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/special-giveaway-2013-by-misz-nadea.html

    ReplyDelete
  2. fuhh! tajuk dia...dah mcm wedding disaster :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Masa first time tengok, memang ingat camtu..

      Delete
  3. hmmm.... ada tgk promo tu semalam...

    ReplyDelete
  4. lain macam je tajuk drama ni kan

    ReplyDelete
  5. menarik kisah ni, dan lain macam jer tajuk dia...wakakaka...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. mengancam tajuk dia. wahhhhhhh

    ReplyDelete
  7. strategi Astro selalu bikin panas....tajuknya pun panas.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.