Thursday 30 May 2013

Drama Mama Mama Mia di Astro Ria

Assalamualaikum w.b.t.. Drama Mama Mama Mia di Astro Ria ni sebenarnya dah lama pihak Astro iklan kan.. Rasanya hujung bulan April lagi kot.. Strategi Astro kot nak bagi orang ingat dan tertunggu-tunggu.. Peminat pelakon Lisa Surihani, Hanis Zalikha dan Mynn Lee sah-sah akan tunggu pukul 9.30 malam ini..

Walaupun dah sebulan promo iklan drama Mama Mama Mia ni ditayangkan, seriusnya Eraz lupa tayangannya malam ni.. Tapi isteri Eraz yang remind minta rekodkan sebab kot-kot tertidur.. Biasa la wanita pregnant, kot-kot penat kerja kat office.. Dah la habis pukul 11.30 malam kan..

Sinopsis drama Mama Mama Mia ni :-

Tiga orang gadis yang tinggal serumah dikejutkan dengan kehadiran seorang bayi. Mereka yang panik akhirnya mengambil keputusan untuk menjaga bayi tersebut.Pelbagai insiden lucu berlaku bila mereka mengasuh bayi disebabkan tiada sorang pun antara mereka yang pandai mengasuh bayi.

Sila la layan drama Mama Mama Mia sekarang! Yang pasti, adik ipar Eraz mesti akan tengok sebab peminat Hanis Zalikha.. Haha.. Siapa terlepas, mesti akan dapat link download atau youtube..

9 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.