Wednesday 11 September 2013

Gambar iPhone 5S


Gambar iPhone 5S | Assalamualaikum w.b.t.. Sambil-sambil bekerja ni, tiba-tiba member office sebut pasal iPhone 5S.. Rupa-rupanya dah keluar iPhone 5S.. Cepatnya rasa.. Rasa macam baru je keluar iPhone 5.. Cuba buka mStar Online kot-kot dah ada berita tentang iPhone 5S yang terbaru ni.. 

Ini petikan berita perlancaran iPhone 5S yang terbaru :-

Ketua Pegawai Eksekutif Apple, Tim Cook memperkenalkan iPhone 5S yang baru sebagai model terbaik yang pernah diperkenalkan, di Cupertino, California, pada Rabu. Apple mula mengambil pesanan Jumaat ini dan pada 20 September dua peranti akan mula dijual di Amerika Syarikat, Australia, Britain, China, Perancis, Jerman, Jepun dan Singapura.

Menurut mereka, iPhone 5S ni merupakan model terbaik yang pernah dikeluarkan.. Sebenarnya memang ada hati nak ada iPhone ni.. Tapi sehingga hari ni, sampai sudah belum beli.. Bajet pun tak banyak kan.. Kang bila beli, sangkut benda lain lak.. Utamakan Zara dulu la.. Tentang harga iPhone 5S ni, nanti nak try google.. Sure menarik jugak ni sebab benda baru kan.. Nampak macam canggih!

Antara kelebihan iPhone 5S ni :
  1. Jenis lebih murah diperbuat daripada plastik berwarna-warni
  2. Disasarkan sebagai `telefon pintar bertahap emas' dengan perisian lebih pantas
  3. Kamera lebih istimewa
  4. Pengimbas cap jari bagi tujuan keselamatan
#Berangan je la dulu..

14 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.