Thursday 12 September 2013

Follower ke 4000 blog ERAZ FADLI

Assalamualaikum w.b.t.. Korang ingat lagi entri Eraz yang bertajuk, Mencari Follower ke 4000? Tujuannya ialah Eraz nak review pemilik blog yang menjadi follower ke 4000 tu.. So sekarang Eraz dah jumpa orangnya.. Sempat print screen hari tu.. Tapi hari ni baru sempat nak buat review.. Blogger itu ialah Zakie11..


Tengok banner blog Zakie.. Apa pendapat korang? Apa yang korang fikir? Cuba ke blog Zakie di zakieazid.blogspot.com, apa yang korang boleh imagine.. Yes.. Doodle.. Kartun cute.. Apa lagi.. Kartun comey.. Kalau korang ke blog dia, memang akan jumpa pelbagai jenis doodle yang dihasilkan.. Juga boleh buat tempahan.. Maklumat? Boleh terus ke blog Zakie11..


Dalam kepala Eraz, sure Zaki ni blogger muda.. Dan memang betul tanggapan Eraz bila baca profile dia.. Rupanya baru berumur 14 tahun.. Sangat kreatif.. So Eraz doakan semoga Zakie terus maju dalam bidang ni serta 'bisnes' ini.. Terima kasih kerana menjadi follower yang 4000 blog ERAZ FADLI.. 

Assalamualaikum, Hai. Just call me ZakieAzid. 14 y/o. suka berblogging dan doodling. Ramai yang macam pelik nama blog aku ni kan ? "ZAKIE11" apa yang zakie nya apa yang 11 nya kan. So meh aku jawab. Aku memilih nama zakie sebab bajet glemer nama tu, nama sebenar aku memang zakie tapi buang 'e' kat belakang, dan kenapa 11. Aku mula berjinak-jinak dengan dengan dunia blogging ni seawal umur 11 tahun. Tapi time tu blog macam entah pape-pape, ye la buat blog sekadar suka-suka.

#Alhamdulillah, saat entri ini ditulis, follower blog ini dah mencecah 4018..

24 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah...dah 4018 dah follower tu...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum eraz. taniah ye. sama banyak followers eraz dengan zakie tu. wahhh 11 tahun dah buat blog? akak time tu tak kenal internet lagi adik zakie. hihihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Sheila.. Itu la pasal, muda tu 11 tahun..

      Delete
  3. tahniah brro..ramai tu :) jalez fizi heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Fizi.. Alhamdulillah.. Semua orang mampu.. ;)

      Delete
  4. wahhh.. dah empat ribu... Tahniah :)

    ReplyDelete
  5. 4000?..1000 pn xcecah lg hahaha..

    pape pn congrats..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Satu hari nanti, dapat jugak tu..

      Delete
  6. tahniah Eraz...nak terjah blog adik kita nie.....

    ReplyDelete
  7. ramainyer followers ...berbakat juga si Zakie11 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Haah.. Memang berbakat budak ni..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.