Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 6 September 2013

Mencari Follower ke 4000 !

Assalamualaikum w.b.t.. Masa tengok jumlah follower tadi, rupanya dah 3999.. Seorang lagi nak capai 4000.. Siapa dia? Tengah tunggu dan lihat.. Kepada 3999 orang yang menjadi follower blog ERAZ FADLI sebelum ni, jutaan terima kasih Eraz ucap.. Thanks for support!

Published with Blogger-droid v2.0.10

24 comments:

  1. Hebatnya. Tahniah! Entah blog saya bila lah nak capai macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.. Biasa je.. Orang lain lain hebat..

      Delete
  2. Tahniah...dah cukup 4K dah tuh..sapa yang brtuah agaknya...hihi..

    x0x0 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah.. Eraz nak intai siapa yang bertuah..

      Delete
  3. zakie azid berjaya jadi follower ke 4000!! :) dia doodler mcm deno juga^^

    ReplyDelete
  4. wah dah 4k followers. tahniah ye..


    Entri Baru Update Tadi : Besar Atau Terlalu Besar

    ReplyDelete
  5. dtg singgah tgk sape berjaya jd follower ke 4000..hehe..tahniah3 :)

    ReplyDelete
  6. alamak..da follow dlu pulak..heee

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.