Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 1 July 2014

Super Tent !


Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya Eraz jumpa di internet benda ni.. Dalam kepala duk fikir, kan best kalau beli ni.. Pasti punyalah Zara akan kepenatan main dalam tu.. Haha.. Tengokkan dari saiz, mungkin agak besar.. Lagi besar, lagi best la dia main.. Zara, nanti Papa fikirkan dulu samada nak beli atau tak.. Peace..

10 comments:

  1. Boleh la beli kesian Zara nak main ..ni kalau beli yang besar ni bukan stakat Zara leh main ..Mama Papa Zara pon leh masuk seklai hehehehe .........

    ReplyDelete
  2. parent kena pantau jugak kalau anak-anak main

    ReplyDelete
  3. Wah best ni.Mesti syok zara main nanti hikhik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada, mesti seronok punya..

      Delete
  4. Macam nak share ngan Zara sekali je. Boleh tak? Haha.. Best tu. Zara pun tak bosan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari mari sini.. Tapi tak beli lagi.. Hehe..

      Delete
  5. Wah wah..seronok la zara nanti.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.