Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 6 July 2014

Syaitan di bulan Ramadhan


Assalamualaikum w.b.t.. Sedia maklum akan keadaan Syaitan di bulan Ramadhan kan.. Tapi kenapa masih lagi berlaku benda-benda yang tidak elok pada diri kita atau mereka sendiri.. Contohnya ada yang tidak berpuasa.. Tidak solat dan lain-lain la.. Korang rasa? Hehe.. Sama-sama kita berusaha untuk menjadi insan yang lebih baik daripada saat kita membaca entri ni.. Amin.. Insyaallah..

5 comments:

  1. terima kasih atas perkongsian ini :) kne fikir siapa "syaitan" hehe

    ReplyDelete
  2. Kita sendiri jadi syaitan kerana tak mampu kawal nafsu..

    ReplyDelete
  3. Bukan kita yng syaitan. Tapi kerana kita ikut sgt arah tunjuk nafsu. Wpun setan da kene ikat sebulan, syaitan ada 11 bulan utk didik nafsu utk jd jahat sepertinye. Jd tak heran la kalau bln Ramadhan pun ade org perangai macam dot dot dot. Huhu

    ReplyDelete
  4. kita harus berfikir mana yg baik dan mana yg buruk.....

    ReplyDelete
  5. itu datang dari hati sendiri rasanya..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.