Wednesday 23 July 2014

Ephyra | Berjaya Mencungkil Rahsia Seseorang


Assalamualaikum w.b.t.. Ephyra serlahkan kejelitaan sebenar anda? Bukan hanya untuk yang jelita, yang kacak bergaya pun boleh.. Mungkin tak semua lelaki berkeinginan macam ni.. Eraz sendiri pun, biasa-biasa sahaja.. Tapi, tidak salah untuk kita mencuba produk Ephyra demi mendapat kesihatan yang baik dan dalam masa yang sama, wajah kita pun berseri-seri kan.. Alhamdulillah 12 Jun 2014 lepas, Eraz mendapat sekotak Ephyra 30 sachets selepas menang Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga dari Blogger Mialiana.com dan oceanlife2u.com..


Sebenarnya sebelum ini Eraz pernah mendapat tajaan dari oceanlife2u untuk mencuba Ephyra 30 sachets.. Disebabkan itu jugalah, Eraz dengan yakinnya menerima cabaran Ephyra untuk serlahkan lagi kekacakan sebenar yang sedia ada.. Yakin tu.. Masa mula-mula nak amalkan dulu, ini ayat yang keluar dari mulut isteri Eraz, "Kalah la kecantikan Mama dan Zara lepas ni..".. Ini bermaksud, isteri Eraz pun tahu akan kelebihan produk Ephyra ni.. Insyaallah, lepas ini, Eraz akan dapatkan stok untuk isteri juga.. 

Selfie sikit dengan kotak Ephyra + baju T-Shirt Ephyra

Sila baca ini :

Pertama, hasilnya ialah menjadikan kulit lebih cerah berseri.. Ini memang terbukti.. Eraz alhamdulillah memiliki kulit yang mungkin putih la juga tapi selepas mencuba Ephyra, memang ada kawan office dan kawan-kawan rapat serta family menegur yang kulit Eraz memang nampak lebih berseri.. Serius.. Mula-mula tersipu-sipu juga dipuji, tapi alhamdulillah la.. Itu kesannya.. Dan baca ini pula..

Kedua, melancarkan sistem pencernaan dalam badan.. Siapa pernah dengar akan ayat ni? Eraz masih ingat ayat dari Ustazah masa Form 3 dulu.. Badan yang betul-betul sihat ialah badan yang membuang hasil pencernaan setiap pagi.. Memang Eraz ingat sampai sekarang ayat Ustazah tu.. Dan ternyata, sememangnya Ephyra membantu sistem pencernaan.. Alhamdulillah.. Dan.. Ada lagi..

Ketiga, meningkatkan sistem imunasi dalam badan.. Yes! Walaupun wife demam, Zara demam, Eraz tetap maintain tak berjangkit.. Alhamdulillah.. Walaubagaimana pun, kita seharusnya la juga pandai menjaga diri dari berjangkitkan.. Tapi selalunya ianya akan terjadi kalau orang terdekat ini demam kan.. So alhamdulillah..


Banyak lagi kelebihan lain sebenarnya.. Oleh sebab itu, korang boleh terus ke entri INI untuk baca dan kalau nak order pun, boleh baca maklumat di sana juga.. Apa yang korang boleh baca di sana? Ini tajuk pentingnya..
  1. Apa itu EPHYRA?
  2. Halal ke tidak?
  3. Banyak betul produk kolagen di pasaran.. Apa bezanya dengan EPHYRA?
  4. Selain dari kecantikan kulit, ada lain lagi tak kelebihannya?
Pada rakan-rakan lain yang ingin mencuba, boleh PM Eraz di Facebook atau terus klik borang 
DI SINI.. Isi je.. Simple.. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh terus ke website EPHYRA..

OFFICAL WEBSITE : http://www.oceanlife2u.com/
TELEFON : 03-41417889
SMS : 019-3999238
EMEL : info@oceanlife2u.com

9 comments:

  1. Wah..memang hebat ephyra ni yer?

    ReplyDelete
  2. Wah..memang hebat ephyra ni yer?

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eraz...wah semakin berseri n kacak papa zara ni...;)

    ReplyDelete
  4. Tu diaaa..nampak lebih bling bling dari sebelumnye. Hihi

    ReplyDelete
  5. singgah..pengguna ephyra jugak ^_^

    ReplyDelete
  6. GOOD LUCK..

    Syiera dari giveaway sama
    http://sayasyiera.blogspot.com/2014/07/review-selepas-30-hari-ephyra-ternyata.html

    ReplyDelete
  7. Salam, terima kasih kerana sudi menyiapkan entri review Ephyra sendiri.

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat 15 Ogos 2014 (telah dipinda atas permintaan Puan Amiza)

    Good luck ya... (^_^)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.