Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 28 July 2014

Janggal di pagi RAYA

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang rasa macam Eraz di pagi raya? Janggal? Janggal ape? Janggal nak makan sebab sebulan yang selepas tak makan pagi.. Lama giler tinggal kan.. Hehe.. So bila first time nak makan pagi tadi, rasa kekok.. Memang setiap tahun macam tu.. Ini mungkin Eraz je yang rasa.. Yang pasti, lepas je makan, Nasi Dagang yang Ma buat, memang sedap.. Haha...

5 comments:

  1. Mmg pun kekadang rasa camtu. Pg td pun nak minum, suspen jek.

    ReplyDelete
  2. Tu yg sebab sakit perut time first raya...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.