Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 7 July 2014

Pencuri !


Assalamualaikum w.b.t.. Meter air yang kena curi ni, bukan dari rumah Eraz tapi dari rumah jiran sebelah.. Memang betul-betul sebelah.. Rasanya, kalau la air tak memancut keluar dengan laju, sure meter air rumah Eraz pun kena ni.. Banyak kes yang berlaku mencuri meter air dan alat-alat paip yang lain.. Rumah Eraz sendiri pernah kena.. Kena curi penyambung meter tu.. Nasib baik meter tak.. Masa tu Eraz tak de kat rumah beberapa hari.. 

#Apa yang mereka ni buat dengan duit hasil curi tu.. 

9 comments:

  1. nohhaiii depa mulaa dahhhh balaih harta benda orang

    ReplyDelete
  2. bulan bulan pose pun ada yang buat keje camni -.- haish

    ReplyDelete
  3. Kan. Kadang2 tu pelik. Nape masih ade orang yg curik meter. Hadoi..tau nyusahkan org lain je.

    ReplyDelete
  4. ALLAH. ada juga macam ni. aduhai. dugaan sungguh lah.

    ReplyDelete
  5. dah tak ingat dosa ke apa ni

    ReplyDelete
  6. tukar kepala meter ke plastik sure dorang tak curi....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.