Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 30 July 2014

Zara Faleesya nak beraya ..

Assalamualaikum w.b.t.. Tahun ni sebenarnya tahun kedua Zara Faleesya beraya.. Tapi tahun pertama dia, dia atas dukung je.. Baru berumur dua minggu rasanya.. Tapi kali dah setahun.. So sakan la juga beraya.. Baju raya tak payah cakap la kan.. Ada pro n kontra beraya dengan anak kecil.. Tapi biasa la kan, lumrah hidup.. Apa-apa pun, anak akan didahulukan.. Itu paling penting..

Gambar di bawah tu ala-ala Zara tengah nak siapkan diri untuk pergi beraya.. Tengah ikat rambut.. Haha..

4 comments:

  1. banyaklah duit raya Zara Faleesya dapat nanti. hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan selamat hari raya aidilfitri buat Eraz sekeluarga,maaf zahir bati..comelnyer Zara..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.