Friday 25 July 2014

Sepatutnya dah cuti hari ni..


Assalamualaikum w.b.t.. Sepatutnya hari ni, Jumaat kami semua dah mula cuti Hari Raya 2014.. Tapi tiba-tiba je petang semalam, Dato' Pengarah panggil dan beritahu, ada perubahan cuti.. Alahai, memang semua staf nampak frust.. Pejabat masih kena buka hari ni.. So kena ada juga staf di pejabat untuk uruskan apa-apa yang berkenaan.. Jadi Eraz dengan rela hati untuk bekerja sebab tak de hal penting lagi hari ni.. Kalau raya ke-3 atau 4 tu, masalah la sikit.. Think positive, mungkin ada hikmah disebaliknya dengan datang kerja hari ni walaupun dalam kepala, dari last week set dah mula cuti.. Tambah-tambah hari ni Birthday anak kesayangan.. Hehe..

#Siapa yang dah mula balik kampung, berhati-hatilah di jalan raya!

6 comments:

  1. Wah...ramai yg mengeluh tu...

    ReplyDelete
  2. Think POSITIVE ..betul tu Eraz .. Pikir jangan yang negatif jer hehehe..Janagn frust2 .... Mungkin adaq hikmah disebalik semua ni ....Takper Eraz berkorban sesekali hehe

    ReplyDelete
  3. Hari lahir Zara rupernyerr .heppy Belated Bedayy ya Zara ..

    ReplyDelete
  4. Janji hari raye boleh cuti dah..hehe..

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya...kesian nye kena keje lagi... xpe bersabar ye... :D

    ReplyDelete
  6. tak per lepas nie boleh cuti panjang...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.