Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 11 July 2014

Tips Mengorat kat Bazaar Ramadhan

Assalamualaikum w.b.t.. Ini boleh dikatakan entri senda gurau sebelum kita semua, kaum muslimin pergi menunaikan Solat Jumaat.. Message ni Eraz dapat dari Whatsapp.. Siapa yang cipta kata-kata di atas tu, memang sangat kreatif la.. Kalau kena pada situasi, mahu 'terikat' ni.. Haha.. Macamana respon korang kalaulah korang yang menerima ayat-ayat tu? Hehe..

12 comments:

  1. hahaha . kalau ade orang betol2 buat mcm ni . nak tergelak dengan ayat manis tu

    ReplyDelete
  2. salah ngorat nanti terngorat bini orang...hehe

    ReplyDelete
  3. Amboi amboi amboi. Anyway selamat berpuasa Tuan blog. ^_^

    ReplyDelete
  4. lol...tak boleh belah. kalai silap, mau kena tampar.

    ReplyDelete
  5. Wah..wah bagi tips siap. Kemain.. :D

    ReplyDelete
  6. hahahaa..tak terkata ape orang menanya soalan tu..hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha its #RamadhanPickUpLines

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.