Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 30 July 2014

Whatsapp

Assalamualaikum w.b.t.. Bangun je nak solat Subuh tadi, tengok Tab.. Selalu notification mesti sampai 1K lebih.. Tapi masa tu zero.. aik! Something wrong ni.. Check jap.. Sekali corrupt.. Habis semua history hilang.. Errmmmm.. Cuba restore tapi masa duk restore 1, 2 %, ter off la pulak.. So, tak complete.. Jadi, hilang history.. Terkilan sikit sebab rasa macam ada message penting dalam tu.. Takpe la, nak buat camne kan..

6 comments:

  1. penah jugak jadi macam ni dulu. :(

    ReplyDelete
  2. adoi..teruk kes ni. sama macam kes hp saya rosak. sume skali ilang

    ReplyDelete
  3. Oh...cam tu ek...pernah kena kat hp jugak...habis history missing

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.