Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 18 July 2014

Terbantut nak cari maklumat MH17 terhempas

Assalamualaikum w.b.t.. Selain tengok tv, nak juga google mencari berita tentang MH17 terhempas.. Tapi terbantut sebab internet memang bermasalah sejak Ahad lalu kot.. Jangan la ada yang menyebarkan berita palsu.. Tak baik.. Yang pasti, dah ada banyak gambar dan video tersebar.. Nak tidur pun rasa macam tak lena ni.. Tapi esok kerja.. So kena slow-slow cuba tidur..

Bayangkan kalau betul MH17 ditembak, astaqfirrullahalzim.. Tak dapat dibayangkan keadaan penumpang dan anak kapal masa tu.. Sama-sama kita doakan yang terbaik..

4 comments:

  1. kita doakan semoga yang beragama Islam diampunkan dosanya

    ReplyDelete
  2. Al Fatihah dan salam takziah untuk keluarga mangsa

    ReplyDelete
  3. Sedih sangat..dugaan buat Malaysia dan MAS.

    ReplyDelete
  4. satu berita di luar jangkauan kita dan tergempar.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.