Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 4 July 2014

Sepupu Zara Faleesya


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Semalam kami sekeluarga meluangkan masa berbuka di rumah mertua.. Hari ni pulak kami akan berbuka puasa di rumah Ma Abah Eraz pulak.. Ya la, walaupun duk rumah sendiri, rumah mak ayah serta in Law, kena la pergi jugak kan.. Luang kan masa, borak-borak, mesti ada benda yang diceritakan..

Gambar di atas tu bukan gambar Zara Faleesya.. Itu gambar sepupu dia.. Sebelah Eraz.. Umur 3 bulan.. Anas.. Kira sepupu Zara yang paling junior la.. Hehe.. Korang tengok, ada iras-iras tak? Hehe.. Kalau dah 'balik kampung' ni, memang Zara akan bergaul dengan ramai sepupu la sebab Eraz ni ada ramai abang dan kakak.. Semua dah ada anak.. Kalau raya, memang meriah la..

By the way, Selamat berbuka puasa!!!

6 comments:

  1. Adui comelnye.. Dahlah takde gigi. Hik3

    ReplyDelete
  2. sempat snap moment dia gelak..cumil..

    ReplyDelete
  3. amboihh seronoknya dya.. kemain ketawa.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. ada persamaankan dengan Zara....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.