Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 9 July 2014

Keputusan Brazil vs Jerman Piala Dunia 2014


Keputusan Brazil vs Jerman Piala Dunia 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Semasa entri ni ditulis, keputusan perlawanan di peringkat separuh akhir antara Brazil dan Jerman masih lagi terikat dengan Brazil 0 manakala Jerman dah 5.. Apa la perasaan pemain Brazil dan penyokong mereka sebab semua ni berlangsung di Brazil kan.. Eraz memang dah set nak start tengok pukul 4.00 am lagi.. Tapi masa bangun tu, main-main dengan Zara dulu sebab dia bangun nak minum susu.. Dia tidur, baru la on TV.. Sekali tengok dah 5 - 0.. Adoi.. Layaaannn je la.. Wassalam..

#Jom Sahur!

UPDATED! Akhirnya Brazil tewas juga dengan Jerman.. Jerman berjaya menjaringkan 7 gol tetapi Brazil akhirnya berjaya mendapatkan gol tunggal.. Keputusan penuh, Jerman 7, Brazil 1.. Mungkin ini salah satu sejarah tercatat dalam Piala Dunia kot.. Errrmmmmmm...

8 comments:

  1. yeay german
    http://www.kucinghitam.net/2014/07/sapa-nak-kad-raya.html

    ReplyDelete
  2. ni kekalahan yang teruk dan tak boleh diterima oleh penyokong..mmm nasib baik saya skong Belanda

    ReplyDelete
  3. Menangis penyokongg brasil tadi. Hehe

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...eraz,

    malu kalah teruk Brazil kali nie.. kekalahan terbesar ...

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Sian Brazil.. Kalah teruk.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.