Wednesday 9 July 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #7 | Coretan Hati Kahty


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba masa untuk review pemenang No. #7.. Alhamdulillah.. Sampai ke blog ke - 7.. Pemilik blogger ke - 7 ni memang sangat sebati dengan blog Eraz.. Kak Kathy merupakan salah seorang pengomen yang sering meninggalkan jejak di blog Eraz.. Sentiasa tersenarai di tempat teratas dalam carta.. TQ so much kak..

Hanya sebuah blog perkongsian cerita, pendapat dan tutorial untuk tatapan umum.. Itu kata Kak Kathy tentang blognya.. Bagi Eraz, memang blog Kak Kathy ni variety.. Itu tertumpu kepada satu benda.. Tutorial ada.. Dan Kak Kathy juga ada mendapat tempahan edit blog.. Antara hasilnya? Korang boleh tengok SINI.. Isu-isu semasa tentang bola pun ada.. Jangan tak percaya.. Yang penting, Kak Kathy sangat supportive..

Setiap yang membaca entri ni, Eraz jemput ke blog Kak Kathy.. Insyaallah akan jumpa sesuatu yang korang suka.. Klik banner atau SINI untuk ke blog beliau.. 

6 comments:

  1. Tq eraz..terharu lak bila blogger femes mcm eraz review blog kathy..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Oke, jap gi berkelapangan ana kacau blog kak kathy lak. Muehehehe :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.