Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 24 July 2014

ERAZ TRADING


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba dapat message dari seorang rakan office.. Attach gambar ni.. Haha.. Dia tanya, sejak bila bukak kedai.. Haha.. Kebetulan.. 

to be continue..

Sambungan : Kenapa bersambung? Sebabnya masa menaip entri tu, tiba-tiba tengok jam dan masa tu, nak start mesyuarat.. So keluarlah ayat to be continue.. Serius masa dapat gambar tu, eh! Nama biasa tengok kan.. Tapi tak pernah lalu pun ikut kedai tu.. So lepas ni, jemput-jemput la singah ya walaupun bukak kedai Eraz.. Haha..

11 comments:

  1. wah dah bukak kedai runcit.......he3
    bro bleh mintak share skit kat kedai tu

    ReplyDelete
  2. Hahaaa... Tung ah ade kedai. XD

    ReplyDelete
  3. salam singgah. ni sapa yg kena mintak komisen kat sapa ni? hehehe XD

    ReplyDelete
  4. Akak singgah menabung kat sini

    ReplyDelete
  5. hahaha. Glamour kejap nama abg eraz

    ReplyDelete
  6. Patutlah bizi .. hehehe.. ada kedai runcit tu ... hohoho ..sib baik tak guna gambar, lau tak leh mintak royalti ...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.