Thursday 10 July 2014

Love Cake !


Assalamualaikum w.b.t.. Love Cake? Ada ke? Haha.. Sebenarnya Love Cake tu timbul sebab ada hiasan love-love tu.. Kek kecik tu Eraz beli di kedai kek.. Masa tu memang mengidam kek coklat.. Itu yang rembat.. Malangnya, kelihatan macam sedapkan.. Tapi rasanya.. Errrmmmm.. Agak mengecewakan.. 

Tapi dalam banyak-banyak kek coklat yang Eraz try, memang tak boleh lawan yang isteri dan family buat kan.. Memang memenuhi citarasa ya orang kata.. Bila makan, rasa cair di mulut.. Hehe.. Dan dan dan.. Kalau kes tak sempat nak buat, still boleh beli.. Tapi Eraz percaya dengan satu jenama tu je.. Jenama dari sape? Errrmmmm.. Rahsiakan dulu.. Ada gambar, Eraz share.. Peace no war..

8 comments:

  1. Satu jenama yg femes ni. Bila makan, aduhh ada bau basi. Boleh diorg jual kek coklat yg dh basi..kesian kat pembeli.. T_T

    ReplyDelete
  2. Comel la pulak kek tu raser cam nak cikit nak cikit hehehehe .......

    ReplyDelete
  3. Luar je nampak cantik, dalam alahai.. Tak baik betul tipu pelanggan. Hmm.. *sigh*

    ReplyDelete
  4. Kek coklat mmg best..

    ReplyDelete
  5. banyak dah peniaga kek coklat yg ambek ksempatan, diorang taw kita suka kek coklat, so diorang boleh buat ssuka hati, sebab klau dah tringin mcm abg eraz, nak tak nak kena beli jgak..huhuhu..

    takpaa, lepas nih suruh mama zara buatkan..siap love ori..hehehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.