Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 30 July 2014

Raya Ke 3 !

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni dah masuk Raya Ke 3.. Masih di Terengganu untuk hari kedua.. Ready untuk keluar beraya.. Esok dah balik Kelantan.. Model tu bear Zara Faleesya.. Dulunya Papa yang bagi kat Mama rasanya.. Ke Mama bagi kat Papa.. Lupa.. Hehe.. So semua barang kami, dah jadi milik Zara la.. Masih lagi berentri macam biasa.. Pendek.. Tak de masa nak taip entri panjang-panjang.. Line pun tak berapa nak ok sekarang..

9 comments:

  1. Salam 3 syawal eraz..

    ReplyDelete
  2. Salam 3 syawal eraz..

    ReplyDelete
  3. pendek je entry. bear Zara pun boleh. haha ^^,

    ReplyDelete
  4. dah agak dah mesti bear zara tu

    ReplyDelete
  5. bear mama papa, bear zara juga kan? :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.