Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 13 July 2014

Best ke menunggu?


Assalamualaikum w.b.t.. Sekejap je dah masuk ke jam 12 tghr di 15 Ramadhan.. Cepat sangat masa berlalu.. Bila sebab pasal masa ni, Eraz nak kongsi dan mungkin boleh tanya korang semua samada tepat atau tidak dengan kata-kata ini? 

"Menunggu memang bukan sesuatu yang menyenangkan tapi kadang itu cara TUHAN untuk melatih seseorang itu kesabaran.."

Sama-sama kita renungkan.. Wassalam..

7 comments:

  1. Setuju dengan kata-kata tu...

    ReplyDelete
  2. Kesabaran.. Memang sukar.
    Tapi kena cuba..
    Jemput singgah blog saya.
    Life is beautiful... don't waste it

    ReplyDelete
  3. Seriously ana tak suke menunggu.

    ReplyDelete
  4. saya setuju. jangan pernah putus asa

    ReplyDelete
  5. menunggu sekejap je takpaa kot, tapi kalau menunggu kemain lama, perit jugak tuh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.