Tuesday 22 July 2014

Alhamdulillah..


Assalamualaikum w.b.t..


  1. Alhamdulillah, ada beberapa kerja kat office ni dapat diselesaikan.. Ada lagi dua tiga yang maybe sempat kot siapkan esok.. Lusa dan tulat akan ada dua majlis Iftar akan diadakan di tempat kerja.. Memang terlibat sepenuhnya dan memang akan jadi minggu yang sangat busy..
  2. Alhamdulillah, Zara dah ke nursery hari ni dan sihat kembali seperti sedia kala.. Harapnya tiada lagi berjangkit dengan kawan-kawan nursery.. Kesuan lak dia.. Kami pun kesian sama.. Hehe..
  3. Alhamdulillah, Ma sudah sihat.. Satu dua hari juga Ma tak sihat.. Lepas pergi hospital, alhamdulillah kembali seperti sedia kala.. Tak de la sihat sepenuhnya, tapi ok la dari demam sampai tak dapat bangun.. 
  4. Alhamdulillah, selamat pergi dan selamat kembali sebab petang ni lepas balik kerja, terus menuju ke Machang untuk berbuka puasa dengan Ma Abah.. Walaupun malam baru sampai rumah semula, but its ok, semuanya selamat..
  5. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.. Harapnya assignment dan final exam nanti pun berjalan dengan lancar.. Amin..


#Persiapan raya??

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.