Sunday 27 July 2014

Pelbagai jenis BAHAYA ketika balik kampung

Assalamualaikum w.b.t.. Semua orang dah mula balik kampung.. Ada yang mula balik kampung petang Rabu lagi kot.. Selepas tu Khamis, berganda-ganda.. Jumaat lagi la.. Sabtu? Penuh terus.. So KL sekarang rasanya dah lapang kot.. Ke camne orang KL..

By the way, balik kepada topik tajuk entri kat atas.. Pelbagai bahaya yang bakal dihadapi ketika balik kampung.. Antaranya kemalangan.. Kita semua, berhati-hatilah.. Mulakan perjalanan dengan elok.. Kalau kita semua beringat, insyaallah, boleh dielakkan.. Kita sama-sama doa semoga semua kita selamat sampai ke destinasi..

Pagi ni terbaca satu status di Facebook Ben Ashaari.. Orang yang balik kampung bakal menghadapi satu lagi bahaya.. Apa bahaya? Baca gambar di atas.. Bayang tiba-tiba kena tahan di jalan raya kan.. YaAllah, minta jauh.. Jadi, once again, sama-samalah kita beringat.. Insyaallah..

2 comments:

  1. Orang ni nak ambik kesempatan pulak..

    ReplyDelete
  2. Selalu berhati2 gak....tapi kalau nak kena tu yg susah tu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.