Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 8 July 2014

Pra-Sahur

Assalamualaikum w.b.t.. Pra-Sahur, wujud ke perkataan tu? Apa-apa, habis jugak ice cream tu.. Licin.. Tapi tak kenyang sangat kot.. Hehe.. Sambil-sambil buat assignment, sambil-sambil juga habiskan makanan dalam peti ais dan kat dapur.. Hehe..

Sahur betul tu lambat lagi.. Sejam dua lagi.. Kira alas perut hilangkan mengantuk.. Setahun dua ni memang kena kental hadapi cabaran nak habiskan program MBA ni dalam masa kurang dua tahun.. Amin..

7 comments:

  1. Malam buta nak menelan aiscream dik eraz...payah lah gini..
    Selamat study dik eraz

    ReplyDelete
  2. Dgn musim2 cenggini, tak berani la nak makan aiskrim. Takut sakit tekak. ^_^

    ReplyDelete
  3. amboihh sakan pre sahur.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. Ada jugak main Pra Pra nie Eraz ..hehehe ..takper la janji pasni tetap BERSAHUR ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.