Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 3 July 2014

ABA15


Assalamualaikum w.b.t.. Gambar ni Eraz jumpa di Facebook.. So rasanya macam boleh kongsi dengan korang semua.. Menarik.. Hanya nombor plate kereta.. Tapi membawa maksud yang mendalam.. Katakan kena tahan dengan JPJ, agak-agak kena saman tak? Tak mengikut piawaian.. Tapi kalau orang tengok ni, memang menusuk di hati.. 

12 comments:

  1. Kretip... Hehe. Tapi bukanke matlamat tak menghalalkan cara, agak2 jpj akn ckp mcm tu bile kena tahan kot... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yang susah di teka bro.. Hehe..

      Delete
  2. JPJ kalau jumpa nie mesti menangis punya....kui kui kui........

    ReplyDelete
  3. Nombor plat berbaur pesanan tu. Baguih2.

    ReplyDelete
  4. loaded je lepas kot..hahaha..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.