Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 12 July 2014

Tolong Jangan Ambil Masa Ku


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa pernah jumpa gambar ni? Apa yang korang? Terkesan tak? Tak tahu? Takpe.. Eraz jadikan gambar ni sebagai inspirasi untuk entri petang sebelum berbuka puasa ni.. Rasanya ada di antara kita yang mungkin tergolong dalam golongan ini.. So! Kita masing-masing cuba untuk tidak tergolong ok!! Insyaallah.. | Sumber Gambar |

Pernah baca entri Eraz tentang Facebook vs Solat dan Instagram vs Doa? Jom terjah.. Klik tajuknya..

9 comments:

  1. Bukan salah laman sosial tapi pengguna yang salah guna..

    ReplyDelete
  2. Kena pandai bahagi masa sebenarnya .

    ReplyDelete
  3. sepatutnya bahagikan masa tu dengan betul :)

    ReplyDelete
  4. banyak masa terbuang pun tak baikk..hehe

    ReplyDelete
  5. Tak dinafikan benda-benda begini selalu curi masa kita, tapi seboleh-bolehnya cubalah kita minimumkan kan. T__T

    ReplyDelete
  6. Fb, whatsapp ngan insta je? Ape2 perkara yg ade kaitan ngan internet mmg byk ambik mase kita.

    ReplyDelete
  7. blog, jgn curi masa ku.. eh..:p

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.