Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 26 July 2014

RM 286.40

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Selesai perkara yang termasuk dalam persediaan raya.. Berapa kena? Macam gambar di atas.. Terlebih sikit sebab ada tukar barang sikit.. Salah satu nya sebab minyak hitam meleleh keluar.. So sekarang dah ok..

Lepas service kereta ni, kita drive pun yakin.. Kalau tak, asyik duk fikir je kot-kot berlaku masalah.. Tempat tu memang tempat yang biasa Eraz pergi.. Kalau tempat tu di kawasan bandar Kota Bharu, harap maaf la kot nak pergi.. Faham-faham je la di musim nak raya ni.. Hehe..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.