Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 11 July 2014

Salam Jumaat dan 13 Ramadhan


Assalamualaikum w.b.t.. Salam Jumaat dan 13 Ramadhan untuk semua pembaca blog ERAZFADLI.COM.. Gambar di atas tu Eraz snap Masjid di Tanjung Chat Kota Bharu.. Nampak tak pokok kurma tu? Tapi tak berbuah seperti yang di bulatan jam bandar Kota Bharu.. Rasa macam sekejap je dah 13 Ramadhan.. Dah nak masuk ke setengah bulan Ramadhan.. Masa memang cepat berlalu.. Memang tak terkejar.. Dalam fikiran selalu terfikir, risau pun ada.. So positifnya, kalau ada benda yang nak dibuat, buatlah segera.. Sebab masa cepat sangat berlalu.. Fahamkan maksudnya.. Wassalam..

8 comments:

  1. Aah..masa awl Ramadhan rasa lama je..skg dh tengh..mcm cept plk masa blalu..

    ReplyDelete
  2. betul. cepat sangat. jangan sampai Ramadhan dah habis baru nak menyesal sebab tak banyakkan beribadah.

    ReplyDelete
  3. See.. Dah 13 Ramadhan. Cepat sgt masa berlalu. Yg wajib2 tu cepat2 la tunaikan ye. Hehe..

    ReplyDelete
  4. aha..masa memang pantas berlalu. cepat sangat rasanya ia beredar

    ReplyDelete
  5. Xtrasa nak dekat 2 minggu dah bulan puasa.

    ReplyDelete
  6. yaa buat dgn segera..dah rasa lewat nak buat ssuatu nih, tp kan ku usaha jua..bhehee

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.