Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 5 July 2014

Keputusan Perancis vs Jerman Piala Dunia 2014

Keputusan Perancis vs Jerman Piala Dunia 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni Eraz terjebak sama tengok perlawanan antara Perancis lawan Jerman di Astro Supersport 841.. Sambil-sambil buat assignment.. Nampaknya rezeki berpihak ke pasukan Jerman menewaskan Perancis dengan SATU gol KOSONG.. Nampak ada banyak percubaan dalam ingin menjaringkan gol, tapi biasa la kalau dah nama Bola Sepak kan..

6 comments:

  1. Singgah baca entry. Follow sini :)

    ReplyDelete
  2. Teman suami tengok bola malam tadi..1 for germany

    ReplyDelete
  3. Mujur rumah ni takde astro. Kalau tak maybe layan bola jugak.

    ReplyDelete
  4. Tak layan sgtt hubby jer layan sesekali ,..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.