Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 27 July 2014

Tiket bas dulu-dulu

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa masih ingat dengan tiket bas macam gambar di atas tu? Selalunya bas-bas jarak dekat, guna la tiket camni.. Eraz pernah ada, masa tu sekolah-sekolah rendah kot.. Berwarna warni.. Sempat kumpul, tapi dah tak tahu ke mana pergi semuanya.. Lama giler tu.. Sekarang masih ada kan.. Tapi tak tahu la kat mana.. Korang ada pengalaman? Atau sekarang kat tempat korang masih guna lagi? Share-share..

2 comments:

  1. Akak sampai buat album untuk tiket...skrg ntah mana hilangnya

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.