Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 6 July 2014

Zara selfie muka terkejut!

Assalamualaikum w.b.t.. Dah lama rasa tak upload gambar Zara.. Kali ni edisi selfie lagi.. Selfie muka terkejut.. Hehe.. Zara memang tak boleh nampak orang nak ambil gambar.. Mula la nak rampas hp tu.. Tab Eraz pun dia boleh pegang.. Macam tahu je kat mana kamera tu.. Mata tepat pulak tu tengok.. Hehe..

Dalam tab dan hp Eraz, memang penuh dengan gambar dia je.. Gambar isteri pun ada.. Tak dapat bayang kalau tiba-tiba gambargambar tu semua tak dapat diselamatkan.. Fuh!! Sekarang ni asyik muka Zara je berselfie.. Esok nak try letak muka papa la pulak.. Hehe.. Entah-entah tak de orang komen..

7 comments:

  1. Hai cik Zara yang manis lagi comel. Kiut muke dia terkejut. Muehehehehe..

    ReplyDelete
  2. ala comelnye..memang terkejut betul tu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.