Thursday 3 July 2014

Menunggu buka puasa


Assalamualaikum w.b.t.. Menunggu buka puasa.. Umumkan.. Sebenarnya tajuk entri ni berdasarkan search keyword yang masuk ke blog ERAZFADLI.COM ni.. Tak sure apa motif keyword tu di cari.. Dalam masa yang sama, dapatlah Eraz buat entri berdasarkan search keyword tu..

Kalau nak cerita pasal aktiviti Eraz semasa menunggu buka puasa, tidak lain dan tidak bukan, melayan Zara la.. Sementara Mamanya memasak di dapur, Papanya menjaga Zara di ruang tamu.. Kalau Zara kepenatan main, sampai tertidur la dia.. Kalau tak, Eraz akan suapkan makan malam untuk dia.. Senang, malam je, terus mandikan dia, pastu tidurkan.. Hehe..

Tapi semalam, alhamdulillah, dapat masuk dapur sekali walaupun sekerat jalan.. Zara tidur awal, tapi bangun sebelum masa berbuka.. Hehe.. Kepenatan kat nursery la tu.. Eraz masuk dapur pun, bantu yang simple-simple je.. Nak memasak, memang tak reti la..

So! Apa pulak aktiviti korang semasa menunggu buka puasa?

13 comments:

  1. aku dok cari bahan nak menulis hero tamil ni tu mai terjah sat amik mood

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tulis belum tentang hero tamil tu? Hehe..

      Delete
  2. sementara menunggu, fiza layan drama kerana terpaksa aku relakan.hihihi

    ReplyDelete
  3. Sibuk di dapur la jwbnya eraz..

    ReplyDelete
  4. lipat baju & basih baju sebelum masuk waktu berbuka........

    ReplyDelete
  5. saya rehat sekejap sebab sampai rumah pun dah lambat

    ReplyDelete
  6. Selalu kalau nak tunggu time berbuka, ana lebih kepada bukak blog. Bw jap. Pastu gi facebook balas inbox atau komen2. Haha. Centu lah.

    ReplyDelete
  7. suami yg baik.. keep it up abg eraz!! :)

    ReplyDelete
  8. selalunya duk melayan drama atau main game kahkah

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.