Tuesday 8 July 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #5 | MAMA MURSYID


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba masa untuk review pemenang No. #5 pula.. Siapa yang pernah ke blog beliau, pasti kenal akan header di atas.. Orang yang Eraz maksudkan ialah Mama Mursyid.. Daripada apa yang Eraz, tujuan utama Mama Mursyid menulis blog adalah kerana ingin berkongsi kisahnya pada anak cucu nanti.. Dengan adanya blog itu, kemudian nanti, senang bagi anak cucunya membacanya sendiri.. Lebih kurang sama apa yang Eraz buat untuk anak Eraz, Zara.. Mama juga seorang guru dan tahu siapa Mursyid? Itu merupakan nama anaknya.. 

Selain daripada itu, kalau korang ke blog Mama Mursyid, korang akan dapat ketahui beberapa perkara yang telah diasingkan.. Senang untuk korang baca.. Antaranya adalah tentang entri-entri yang berkaitan dengan parenting.. Mana la tahu boleh menjadi satu pembelajaran.. Selain daripada tu, ada resepi.. Haaa.. Puasa-puasa ni, sesuai la.. 

Seterusnya tentang kisah jalan-jalan nya ke Indonesia, Singapore dan juga dalam negara.. Akhir sekali tentang online shopping.. Apa yang dishopping, memang kena terjah blog Mama Mursyid la.. So tunggu apa lagi, jom kenal-kenal dengan Mama Mursyid.. Klik SINI atau banner untuk ke blog beliau..

10 comments:

  1. Kenal dah.. Lgi2 dgn si mursyid budak kenteng tuh. Hihi.

    ReplyDelete
  2. tq eraz.. terharu.. sob sob sob...

    ReplyDelete
  3. wah tahniah mama mursyid kerana telah direview....

    ReplyDelete
  4. waa, blog mama mursyid direview kat sini lah, tahniah mama mursyid =)

    ReplyDelete
  5. Wahh bestnya MM..Dahh mmg kawan kita la MM nie hehehee ..
    Tahniah MM di review blogger hebat Eraz Fadli ..

    ReplyDelete
  6. Tahniah kerana di review..

    ReplyDelete
  7. husna suka sggah blog mama baca cita mursyid..ngeheee..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.