Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 2 July 2014

Betul ke semua tu ada pada ERAZ FADLI ?


Assalamualaikum w.b.t.. Dapat baca tak apa yang dituliskan pada kertas mahjong tu? Haha.. Itu semua hasil semasa salah satu aktiviti kursus baru ni.. Kami semua diminta untuk melukis gambar diri sendiri kat bahagian atas, then tampal kat dinding.. So staf-staf lain pula perlu menulis apa yang mereka rasa tentang orang itu.. Dan itulah hasilnya.. Macam-macam ada.. Yang repeat pun ada..

#Abaikan gambar orang kat atas tu, sebab tak cukup masa, hasilnya tah apa-apa.. Orang suka lukis bahagian muka je, tapi kita seluruh badan.. Dah la bahagian tu kecik je.. Haha.. Tak de seni langsung..

9 comments:

  1. kalau dah staf / kwn2 yg tulis maknanya betul lah tuuuu
    'malu meow' hehe

    ReplyDelete
  2. saya bersetuju dengan dorang

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum...eraz,

    betul lah tu,, dah member opis bagitahu.. melalui lukisan.

    mselim3

    ReplyDelete
  4. Hehehe betul latu kot bila kawan terdekat dah cakap camtu ..Tapi kalau akak nka cakap kena jumpa dan tgk dulu tuan punya badan hahahaaaaa

    ReplyDelete
  5. Wah..untungnya..semua yg positif.

    ReplyDelete
  6. Kalau org yg menilai, betul laa tu. Comel je lukisan tu. Haha. :D

    ReplyDelete
  7. kesimpulannya abg eraz nih pemalu dan friendly..:D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.