Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 21 May 2014

Tinggalkan Zara dan isteri lagi ..


Assalamualaikum w.b.t.. Errrrmmmmm.. Hari ni Eraz ke KL lagi.. Beberapa hari.. Terpaksa la tinggalkan Zara dan isteri lagi.. Rindu isteri tu, tak payah cakap kat sini kan.. Yang nak cakap nya, adakah Zara yang akan rindukan papa atau papa yang akan rindukan Zara? Hehe.. Apa yang telah dipesan, minum susu macam biasa.. Selalu kalau papa tak de banyak hari, tak nak minum susu.. Harapnya semua akan berjalan lancar..

13 comments:

  1. anak dara papa nie... poor lil.. Enjoy ur day kat Sungkai k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Papa yang lebih resahnya.. Hehe..

      Delete
  2. anak dara papa nie... poor lil.. Enjoy ur day kat Sungkai k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Papa yang lebih resahnya.. Hehe..

      Delete
  3. hehe nanti balik terubatlah rindu

    ReplyDelete
  4. aloloo..manjanya zara dgn papanya..

    ReplyDelete
  5. Ala...saling rindu merindui ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saling rindu merindui la ni kak.. Hehe..

      Delete
  6. Mesti papanya yg merindu..huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.