Tuesday, 6 May 2014

Pembaca Majalah Maskulin

Assalamualaikum w.b.t.. Topik petang ni berkaitan dengan Majalah Maskulin dan Lelaki berkaitan juga dengan kaum wanita.. Majalah Maskulin ni memang dah lama wujud.. Keluaran pertama, Eraz tak sure la pulak.. Tapi pengisiannya memang banyak berguna kepada semua kaum lelaki.. Haha.. Kolum kolum tertentu, memang memaparkan isu yang sangat menarik untuk dibaca setiap bulan.. Pernah baca tak Majalah Maskulin wahai pembacaku?

Rasanya, ramai ke lelaki yang suka baca Majalah Maskukin kot.. Kenapa agaknya? Adakah pendapat kita sama? Ke ada sebab lain? Kenapa ada sesetengah wanita berperasaan pelik kalau ada lelaki yang membaca Majalah Maskulin? Jujurkan diri anda.. Hehe.. Betul kan? Sebabnya Eraz pernah terbaca.. Kalau bukan lelaki, golongan mana agaknya yang akan baca majalah Maskulin? Hehe.. Tak kan wanita kot kan.. Pendapat-pendapat..

#Eraz salah seorang yang baca Majalah Maskulin..

14 comments:

  1. shark salah seorg jugak,
    ntah cmner leh terjebak dgn maskulin pun dh x ingt.
    tp inilah satu2nya buku yg ada perihal lelaki,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majalah yang sangat sesuai dengan lelaki kan.. :)

      Delete
  2. saya salah seorang pembaca yang bermula dari 2006 dan aktif sehingga kini, alhamdulillah, memang banyak info dan berita yang berguna kepada kita, kaum Adam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Alhamdulillah, dapat banyak info daripada majalah Maskulin ni..

      Delete
  3. kalau bukan lelaki siapa lagi kan?? mcm pelik la plak bila wanita baca majalah maskulin..tp kalau bertujuan tmbah ilmu boleh kot..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah jumpa tak macam tu? Hehe..

      Delete
  4. assalamualaikum eraz...kalau perempuan baca pun apa salahnyakan boleh tambah pengetahuan tentang kaum lelaki ni...:)

    ReplyDelete
  5. eh..nampak wak doyok..haha
    tak reti nak baca majalah ni sebab majalah lelaki. :)

    ReplyDelete
  6. Tak pernah baca g..kluaran karangkraf juga kn?

    ReplyDelete
  7. Oh...bagus untuk readers lelaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat sangat bagus sebenarnya..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.