Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 12 May 2014

Juara Fear Factor Malaysia 2 - Erin Malek & Redha

Juara Fear Factor Selebriti Malaysia 2 - Erin Malek & Redha

Juara Fear Factor Malaysia 2 - Erin Malek & Redha

Juara Fear Factor Malaysia 2 - Erin Malek & Redha | Assalamualaikum w.b.t.. Akhirnya, sampai juga Fear Factor Malaysia 2 Episod Akhir malam tadi.. Juara untuk Fear Factor Malaysia 2 adalah milik Erin Malek & Redha.. Jika difikirkan dari awal, memang tak logik kan sebab saingan mereka nampaknya lebih mampu.. Tapi sebenarnya apa yang penting, kesefahaman, kerjasama, strategi merupakan benda-benda yang penting kalau kerja secara berkumpulan.. Tempat kedua pula pasangan Nas-T dan Khairul.. Azura-Rachel serta Shuib-Zakaria nampaknya tersingkir sebelum ke segmen terakhir Fear Factor Malaysia 2 episod akhir malam tadi..

Sumber Gambar : Erin Malek & Redha

13 comments:

  1. Tahniah buat mereka berdua ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atas usaha dan semangat, mereka berjaya dapat RM 200 K!

      Delete
  2. Replies
    1. Rezeki mereka kali ni.. Siapa sangka kan..

      Delete
  3. dah agak dh diorg ni mng tapi xtgk lak episod mng ni ..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erin nampak je macam lemah, tapi kuat semasa lakukan tugasan..

      Delete
  4. tahniah buat mereka berdua.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki mereka kali ni.. Siapa sangka kan..

      Delete
  5. mmg x sangka diorg dpt smalam..
    ingt shuib sama nasT g final.
    rezeki diorg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki mereka kali ni.. Siapa sangka kan..

      Delete
  6. nak tengok semalam tapi tak sempat

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.