Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 23 May 2014

Hasil dari Jungle Trekking

Assalamualaikum w.b.t.. Itu lah hasil dari Jungle Trekking.. Comot habis.. Tapi alhamdulillah, tak de jatuh ke, rebah ke, pengsan ke.. Semua berjalan lancar cuma ada seorang yang tercabut tapak kasut.. Tapi nasib baik dah turun masa tu... Alhamdulillah, dapat pengalaman baru hari ni..

Misi seterusnya, kering kan kasut lagi.. Esok ade aktiviti outdoor lagi.. 2, 3 hari ni, memang cerita pasal kasut je kan.. Naik borink dah korang.. Kali ni sempat jemur.. Harap esok kering sepenuhnya.. 

7 comments:

  1. Kasut pon kasut la Eraz..janji entri UPDATE ...
    Happy kat sana nooo ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Tapi hati tetap di Kelantan...

      Delete
  2. hehehe..siapa laa yg tercabut tapak kasut tuh..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan sekerja.. Nasib baik dah nak sampai bawah..

      Delete
  3. wahhh.... dneo sejak sakit tak pernah buat aktiviti lasak.. teringin jugak.. huhu

    ReplyDelete
  4. Hehe...pengalaman menyeronokkan..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.